Sprawnie, konkretnie i jakościowo – właśnie tak realizujemy kampanie z wykorzystaniem influencerów i właśnie tego oczekiwała od nas agencja 24/7Communication, kiedy zwróciła się do nas z propozycją akcji dla swojego Klienta, McDonald’s Polska.
McDonald’s wprowadzał do swojej oferty zupełną nowość – wieloziarnistego Beef Bajgla. Aby nagłośnić tę premierę, klient zdecydował się sięgnąć po instagramowych influencerów, ale zgodnie z coraz silniejszym trendem (co bardzo nam się spodobało!), nie chciał posiłkować się postaciami najpopularniejszymi, największymi, a przez to najbardziej wyeksploatowanymi przez marki, lecz nowymi, aspirującymi twórcami.
Tacy influencerzy charakteryzują się bardzo aktywnymi, zaangażowanymi społecznościami fanów. Pojedynczo społeczności te nie są wielkie, ale gdy do jednej kampanii zebrać je w większy zestaw, to zasięg jest znaczący. A w tej konkretnej akcji wspólnie z McDonald’s i 24/7Communication zaangażowaliśmy 30 influencerów!
Przedstawiliśmy agencji 24/7Communication przekrojową tematycznie listę dopasowanych do marki i kampanii instagramerów z całej Polski gotowych do działania. Na ich profilach zaczęły pojawiać się smakowite publikacje z Beef Bajglem w roli głównej. Poniżej kilka z nich – ostrzegamy: zgłodniejecie! 😉
Potrzebujesz szybko dobudować zasięg dla swojej kampanii? Zależy Ci na wiarygodności i autentyczności treści od influencerów? Chcesz wywołać buzz i uzyskać dużo fajnego contentu na różnych kanałach społecznościowych?
Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci zrealizować skuteczną kampanię influencer marketingową od A do Z! Pisz na: kontakt@snapstars.pl