Poszukiwania złotego krasnala w AccorHotels

Dzięki otwartym na nieszablonowe pomysły głowom z agencji Follow, innowacyjnej technologii od LiveApps i ufającemu w nasze wspólne umiejętności Klientowi, AccorHotels, w połowie marca wybraliśmy się wraz z Rafałem Maślakiem i iHanio na… poszukiwania Złotego Krasnala we Wrocławiu!

1

Podczas dwudniowego pobytu we wrocławskim hotelu influencerzy wzięli udział w wyjątkowej grze. Wskazówek i instrukcji udzielał im na snapchatowym kanale marki brand hero AccorHotels, Kamerdyner Antoni (tym samym jednocześnie ukazując atuty hotelu dla wszystkich widzów Snapchata marki), a oni relacjonowali swoje postępy w rozwikłaniu tajemniczych zadań na swoich Snapchatach, w znacznej mierze z wykorzystaniem pozwalających na nagrywanie video bezpośrednio z perspektywy pierwszej osoby, okularów Spectacles.

2

Snap po snapie, pomieszczenie po pomieszczeniu, zagadka po zagadce Rafał i Hania przemieszczali się po hotelu, by na koniec odnaleźć figurkę krasnala, postaci którą kojarzy chyba każdy, kto miał kiedyś okazję złożyć wizytę we Wrocławiu.

(poniżej zobaczysz story ze Snapchata Rafała)

Ale to nie wszystko! Kiedy nasze gwiazdy trudziły się z wyzwaniem Kamerdynera Antoniego, widzowie mogli nie tylko śledzić przebieg ich przygody na żywo na ich i marki Snapchatach, ale też wziąć udział w trwającym w tym samym czasie konkursie na fanpage’u marki. Na Facebooku AccorHotels trwała nietypowa transmisja live – w interaktywnym poście wyświetlone było hasło, w którym kolejne litery odsłaniały się dopiero po rozwiązaniu przez Rafała i Hanię kolejnej zagadki. Zadaniem użytkowników było odgadnięcie pełnego hasła, poprzez zamieszczenie swojej propozycji w komentarzu posta, a nagrodą dla najszybszych – weekendowy pobyt w wybranym hotelu AccorHotels.

3

Zapowiedź akcji i dodatkowe z niej materiały były publikowane również na innych kanałach (Instagram, Instagram stories, fanpage Rafała i iHanio), ale centralnym punktem narracji był tu Snapchat – kanały influencerów oraz marki.

Autorami koncepcji kreatywnej byliśmy my oraz agencja Follow, która była też odpowiedzialna za egzekucję i realizację. Po naszej stronie był dobór i briefing influencerów. Technologię do konkursu w formie facebookowej transmisji na żywo dostarczył LiveApps. Oby więcej takich kreatywnych kampanii z takimi kreatywnymi specjalistami!