The Chillis, DJ Bacon, MC Hot Wings – to nie gwiazdy zbliżających się letnich festiwali, a nazwy nowych paczek Crunchips, nierozłącznie powiązanych z muzyką. Bo przecież nie od dziś wiadomo, że skoro jest Crunchips, to jest i impreza – a skoro jest impreza, to nie może zabraknąć przebojów w głośnikach.
Ale może czegoś jeszcze? O to, bez czego nie wyobrażają sobie imprezy zapytaliśmy wraz z agencją LiquidThread instagramerów, których zaangażowaliśmy w akcję promującą nowe smaki Crunchipsów. Zamieszczane w formie zdjęć typu “essentials” odpowiedzi były tak różnorodne jak osobowości influencerów!
Adam Fidusiewicz sugerował, że lubi zabawę rodem z “Pięćdziesięciu twarzy Greya”, Patrycja Banaś przygotowała błyszczącą jak kula disco stylizację, Ola Szepczyńska smak ostrych papryczek porównała do brzmienia Red Hot Chili Peppers, a Ewelina Orzegowska DJa Bacona zestawiła z jajkiem sadzonym 🙂
W tygodniowej akcji udział wzięło 14 influencerów, każdy zrobił po jednej publikacji na Instagramie. Razem udowodnili, że hasło “jest Crunchips – jest impreza” jest nie tylko wciąż aktualne, ale też dla każdego oznaczać może coś innego. Niedługo nasza kolejna instagramowa akcja dla tej imprezowej marki!