Naszą największą ambicją w Snapstars od zawsze było upraszczanie sposobu rozliczania kampanii influencer marketingowych. Wraz z nadejściem długo wyczekiwanej wiosny i w odpowiedzi na stale zmieniający się ekosystem mediów społecznościowych zdecydowaliśmy o wprowadzeniu nowych stawek – jeszcze bardziej przejrzystych, a nie mniej niż do tej pory atrakcyjnych, zarówno dla marketerów, jak i influencerów.
Bolączką niezmiennie charakteryzującą tę dziedzinę marketingu – wykorzystanie potencjału kreatywnego i zasięgowego twórców internetowych w komunikacji marek – jest duży poziom dowolności w stawkach dyktowanych przez różne zajmujące się nią podmioty, jak i samych influencerów. W efekcie, za określony zakres współpracy i świadczeń marketer otrzyma inną wycenę w jednej agencji influencerskiej, inną w drugiej, zupełnie inną w MCN’ie lub na self-service’owej platformie, a jeszcze inną bezpośrednio od twórcy lub jego managera. Sprawy oczywiście wcale nie ułatwia różnorodność możliwych form publikacji i wykorzystywanych kanałów, z których każdy w inny sposób definiuje i raportuje dane dotyczące zasięgów i wyświetleń. Nie powinno się to natomiast stawać wymówką dla – nierzadko zuchwałej – spekulacji stawkami.
![](http://blog.snapstars.pl/wp-content/uploads/2018/03/Traficar_W-tle.jpg)
W Snapstars od samego początku naszej działalności posługujemy się stałym, bazującym na estymowanym zasięgu, a jednocześnie nieograniczającym kreatywności, cenniku. W tym modelu wartość kampanii jest kalkulowana na podstawie wybranego kanału (lub kanałów) komunikacji oraz obszerności poszczególnych publikacji. Nie odgrywa dla nas roli liczba, ani “kaliber” zaangażowanych do kampanii influencerów.
![](http://blog.snapstars.pl/wp-content/uploads/2018/03/Thor-zdjęcie-w-tle.jpg)
Natomiast olbrzymią wartością dodaną dla marketera, który decyduje się na współpracę z nami, są nasze kompetencje kreatywne, strategiczne i wzorowy client service. W ramach realizacji kampanii nie tylko dobierzemy do zadanego briefu najlepszych influencerów, ale przygotujemy też mini-strategię akcji wpisującą się w szersze działania marki w innych mediach oraz wypracujemy przykuwające uwagę użytkowników kreatywne pomysły na publikacje influencerskie. Bez dodatkowych kosztów!
![](http://blog.snapstars.pl/wp-content/uploads/2017/04/BeFunky-Collage-1.jpg)
Co ciekawe, lwią część tak skalkulowanego wynagrodzenia za daną kampanię przekazujemy samym twórcom, co sprawia – w połączeniu z mocnymi koncepcjami kreatywnymi na kształt akcji – że influencerzy pracują z nami tym chętniej i dostarczają nam naprawdę jakościowy content. Z resztą – oceń sam(a). Spróbuj odgadnąć, które z poniższych zdjęć dla tej samej marki pochodzi z “naszej” kampanii.
Chcesz poznać nasze stawki? Chcesz sprawdzić czy naprawdę jesteśmy tacy mocni, jak deklarujemy? Wyślij nam brief na kontakt@snapstars.pl – nie musi być wcale szczegółowy i bardzo konkretny, bo sporo wypracujemy przecież dla Ciebie my! Chętnie wpadniemy też na spotkanie i w cztery oczy (lub więcej!) opowiemy dlaczego warto z nami współpracować, pokażemy case studies, zademonstrujemy nowości. Nie czekaj – pisz.