Paluszki wjeżdżają na Twoją imprezę! I nie tylko…

Extra cienkie, sezamowe czy o smaku cebulki? Teraz możesz dopasować smak paluszków nie tylko do swoich kulinarnych upodobań, ale także do okoliczności!

Razem z agencją Liquid Thread zajęliśmy się organizacją wolnego czasu naszych influencerów 😉 Zachęciliśmy ich do tego właśnie Paluszkami Lajkonik, które są idealną przekąską na każdą okazję.

Trzy smaki – trzy grupy influencerów! Do akcji zaangażowaliśmy influencerów parentingowych (smak sezamowy), bardziej szalonych i imprezowych (smak cebulki) oraz lubiących spędzać miło czas w domu (extra cienkie).

Kiedy musisz przekupić @lobo.da.polonia paluszkami żeby przyszedł z Tobą znowu zagrać w PRL 😀 Obiecuję, że już nie będę oszukiwać! 😂🤞🏻 #ExtraCienkie #gramy #sobie #i #jemy #paluszki #zawsze #wygrywam #hihi #gnajdoceluwprlu #kolejka #gierka #planszowka #ad

Post udostępniony przez IHANIO YOUTUBE (@ihanio)

Głównym założeniem kampanii było zwrócenie uwagi rożnych grup odbiorców na występowanie kultowej przekąski w różnych smakach, tak by każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie! Osoby, które podjęły się zadania pokazali, że paluszki pasują nie tylko na imprezę, ale także są świetną opcją na przekąskę podczas zabawy z dziećmi, czy nawet podczas spaceru!

 

Wystarczy przynieść coś do jedzenia i już zbiera się ekipa do zdjęcia 😁💁‍♀️ Na tapecie nowe, sezamowe paluszki Lajkonik, widać jak towarzystwu smakują 🙈😝 #sezamowe #lajkonik #cameramama #postthepeople #kidsforreal #familytime

Post udostępniony przez Dominika Tworek (@dominikatworek)

A może także Ty chciałbyś pokazać swój produkt w nowym świetle lub wzmocnić jego pozycję na rynku? Skontaktuj się z nami, a stworzymy dla ciebie kampanię, maksymalnie wykorzystującą potencjał kreatywny i zasięgi twórców internetowych!