W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność przeprowadzić niewielką, acz zgrabną i efektowną, aktywację dla najszybciej rozwijającej się sieci w Polsce Play i jej partnera, serwisu streamingowego Tidal.
Zadanie było proste – przeprowadzić konkurs, który osadzony będzie zarówno na Snapchacie, jak i na Facebooku Play, który przybliży użytkownikom funkcjonalności Tidala, a w którym do wygrania będą bilety na koncert Rihanny na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Podeszliśmy do tego w następujący sposób:
- Dzień 1: Snapchat – teaser konkursu połączony z prezentacją kilku atutów Tidala
- Dzień 2: Snapchat – story konkursowe z ukrytym kodem, podane jako playlisty piosenek z Tidala na różne okazje; Facebook – publikacja posta na profilu Play z zaszytą w nim aplikacją Post Sticker, w której należało podać kod ze snapchatowego story, aby odpowiedzieć na pytanie konkursowe
- Dzień 3: Snapchat – kolejne story konkursowe z nowym kodem, kolejne playlisty na różne okazje; Facebook – wciąż aktywna aplikacja konkursowa w poście
- Dzień 4: Snapchat – obwieszczenie zakończenia konkursu i publikacja story z koncertowym “essentialem”
- Dzień 5: Snapchat – Ogłoszenie wyników konkursu
Zobaczcie zresztą sami 🙂
Dzień 2:
Dzień 3:
Z tego miejsa dziękujemy kolegom z Post Stickera za wzorową współpracę i błyskawiczne wystawienie aplikacji! Nie uda się Wam już przez nią przeklikać, bo konkurs jest zakończony, ale wyglądała tak i była totalnie mobile-friendly:
Snapstars – a co to takiego?
Robimy superfajny content na Snapchata w naszym Snapchat Creative Studio i pomagamy przeprowadzać wielokanałowe (Snapchat, Instagram, Facebook video) kampanie z twórcami internetowymi w superłatwy sposób dzięki autorskiej, zautomatyzowanej platformie. Napisz do nas – zróbmy razem coś super!