Olimpijskie emocje ubrane w Happy Socks

Już po raz czwarty z kreatywnym wyzwaniem skierowała się do nas kolorowa szwedzka marka Happy Socks, która konsekwentnie stawia na Snapchata regularnie angażując w prowadzenie swojego globalnego kanału przeróżne osobistości internetowe (i nie tylko), na przykład legendarnego Geeohsnapa czy profesjonalnego fińskiego snowboardzistę Eero Ettalę. Miło jest nam być w tak zacnym gronie!

Happy Socks poprosiło nas o stworzenie sześcioodcinkowego story komunikującego kampanijne hasło #HappinessEverywhere w kontekście odbywających się w Rio Igrzysk Olimpijskich. I choć dla marki niebędącej oficjalnym partnerem Olimpiady oznacza to całą masę szalonych wręcz obostrzeń (Rule 40, wiadomo…), to dostaliśmy zielone światło na kierowanie się w doborze treści zdrowym rozsądkiem. W praktyce przełożyło się to na nadanie naszym stories charakteru newsowego i stworzeniem własnego ‘studio sport’ z zespołem prowadzących, analizami, relacjami, podsumowaniami, itd.

Nasze studio nazwaliśmy Happy Socks TV Athletic Studio Live & Direct From Stockholm Sweden (w skrócie: H.S.T.A.S.L.D.F.S.S.), redaktorami i reporterami uczyniliśmy wesołe skarpetki, a content wyglądał następująco:

Story 2:

Story 3:

Chcesz, aby Twoja marka również zaistniała na Snapchacie?

Skutecznie i jakościowo komunikowała się ze swoimi fanami na tej trendującej platformie? Bardzo chętnie stworzymy dla Ciebie wyjątkowe, angażujące story – od kilku dni po stałą narrację, od prostych aktywacji po relacje real-time z eventów. Napisz do nas już dzisiaj, zanim będziesz ostatnią marką na Snapie!