Nie mogąc się już doczekać bałtyckiej bryzy, zachodów słońca na plaży i dysput do białego rana o stanie polskich mediów społecznościowych – czyli po prostu gdańskiego Social Media Conventu, na którym obecni będziemy z naszą prelekcją i wesołym zespołem – pomyśleliśmy, że fajnie by było, gdyby konferencja miała swój własny geofiltr na Snapchacie.
Ale zaraz, ale jak to? Przecież w Polsce nie ma jeszcze możliwości tworzenia filtrów lokalizacyjnych on-demand – pod wydarzenia, czasowych, obrandowanych! W Snapstars nie ma rzeczy niemożliwych. Wystarczy być sprytnym.
Nasi graficy przygotowali projekt, który jest zgrabnym wyrazem kultury remiksu – charakterystyczną linię z logotypu konferencji połączyli z niemniej rozpoznawalną bryłą gmachu, w którym wydarzenie się odbywa, a którego natura i nazwa odzwierciedlone są w biało-czerwonej kolorystyce. Innymi słowy, Snapchatowi zgłosiliśmy zwyczajny geofiltr miejsca, który w swojej nadrzędnej funkcji sprawdzał się będzie doskonale, ale jednocześnie przemyciliśmy w nim element, który spostrzegawczy uczestnicy Social Media Conventu na pewno dostrzegą i docenią.
Panie i Panowie – przed Wami geofiltr Europejskiego Centrum Solidarności i nieoficjalnie Social Media Conventu. Miłego korzystania – nie tylko podczas konferencji!
Sprawdź też inne geofiltry naszego autorstwa – Pole Mokotowskie, Hala Koszyki i plac Zbawiciela.
Prowadzenie kanałów dla marek na Snapchacie, wielokanałowe kampanie influencer marketingowe, relacje live z wydarzeń, snapchatowe geofiltry, okulary Spectacles…
…content, content i jeszcze raz content – tym się zajmujemy i to możemy zrobić dla Twojej marki. Napisz do nas, zróbmy razem coś fajnego!