Kolejna premiera z K2 – Gwiezdne Wojny: Łotr1

W końcu nadeszła! A co? Długo wyczekiwana premiera najnowszej części Star Wars “Łotr 1”! Dzięki temu mieliśmy kolejną okazję podjąć ciekawą współpracę z influencerami – wykorzystaliśmy do tego Snapchata i Facebooka.

Do promocji filmu na Snapchacie zaprosiliśmy Mamiko, Yoczooka i Kiśla. YouTuberzy pokazali widzom, że podczas szukania na portalach turystycznych zimowej wycieczki do ciepłych krajów natrafili na ofertę “Lotu na Gwiazdę Śmierci”! Po kliknięciu w intrygujący banner byli przenoszeni na stronę www.lotr1.com, na której można kupić bilety do kina… ale nie tylko! Każdy może tam też zaprojektować swój własny hełm pilota Rebelii.

befunky-collage

Z kolei na Facebooku postawiliśmy na same kobiety – influencerki z bardzo różnych kategorii, od rozrywki, przez parenting na fitnessie kończąc. Dziewczyny udowodniły odbiorcom, że #RebeliaJestKobietą i nie tylko faceci chodzą do kina na Star Wars. Do specjalnego “kobiecego” trailera filmu każda z influencerek dopisała swoje trzy grosze, dzięki czemu ich posty brzmiały naturalnie i… z jajem! W tej części kampanii udział wzięły: Lisie Piekło, Szafeczka, LoJournal, Sylwia Nowak oraz Vroobelek.

Koncepcja kreatywna kampanii powstała w agencji K2, a opracowanie contentu należało do samych influencerów. Po naszej stronie zostało dobranie do tych działań odpowiednich twórców i prawidłowe ich zbriefowanie.

A teraz pozwól nam zrealizować kampanię influencer marketingową dla Twojej marki!

Pokażemy Ci jak działa narzędzie do zarządzania kampanią w czasie rzeczywistym i jak w prosty i szybki sposób zaangażować wielu influencerów do współpracy. Skontaktuj się z nami już dziś!