Forever21 otwiera swój pierwszy sklep – z pomocą Instagramerek

Kultowa marka odzieżowa Forever21 wchodzi na rynek polski. “Nareszcie!” – myślą sobie tysiące zainteresowanych modą dziewczyn, a wśród nich blogerki, youtuberki, instagramerki…

“Czemu by więc nie zaprosić kilku z tych influencerek do zbudowania buzzu wokół otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, w łódzkiej Manufakturze?” – a tak pomyślała sobie marka i z pomocą Snapstars zaagażowała do współpracy cztery instagramerki.

Aleksandra Cedro, Ashplumplum, Donatkay i Nala_style tym samym stały się ambasadorkami łódzkiego otwarcia butiku – publikowały na swoich Instagramach i blogach wpisy ze stylizacjami złożonymi z ciuchów Forever21, zapraszały do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez markę, a trzy z nich były obecne w roli VIPów na otwarciu, które obszernie relacjonowały na swoich kanałach.

case-study-forever21

Kolejne uroczyste otwarcia sklepów Forever21 już wkrótce – śledzcie swoje ulubione instagramerki modowe, może tym razem to one będą ambasadorkami! 🙂

Twoja marka też może prowadzić kampanie influencer marketingowe w szybki i prosty sposób!

Nie musisz tracić czasu na mozolne wyszukiwanie twórców, próby skontaktowania się z nimi, briefowanie, negocjowanie stawek, podpisywanie umów, rozliczanie… Bo wszystko to wzięliśmy na siebie i zamknęliśmy w jednym funkcjonalnym narzędziu. Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli opowiedzieć Ci o nim więcej i przyznać dostęp.