2 premiery z K2: The Walking Dead, Doktor Strange

Czy to film, czy serial, czy na wielkim, czy srebrnym, ekranie – w szerzeniu wieści o premierze warto posiłkować się influencerami. Szczególnie jeśli mają szansę wykazać się kreatywnie, bo i całe kampanie nagłaśniające premiery są wyjątkowe. Z takim właśnie dwiema kampaniami zwróciła się do nas agencja interaktywna K2.

Pierwsza z nich dotyczyła wejścia na antenę stacji Fox siódmego sezonu popularnego serialu The Walking Dead. W konkursie na Facebooku fani serialu mogli wygrać przejazd specjalną “zombie-taksówką” – by spokojnie zdążyć z pracy, studiów, czy treningu na emisję odcinka. Te “przerażające” pojazdy pokazała na swoich fanpage’ach para influencerów – Anna Skura (What Anna Wears?) i Adam Wiejak (Adam Knowshow). Zobaczcie sami:

Drugie działanie dotyczyło premiery kinowej kolejnego tytułu z uniwersum Marvela – Doktor Strange. Stworzona na potrzeby tej kampanii w serwisie www.jakdojade.pl opcja “teleportacji” do gustu przypadła nie tylko portalom i specom branżowym, ale i samym użytkownikom, którzy chętnie pisali o tym na swoich profilach społecznościowych. Do teleportowania się na premierę filmu namawiali na swoich Snapchatach również influencerzy – Paulina Lis (Lisie Piekło) i Staszek Świątkowski (Thorcik).

snapstars-k2-disney-raport

W obu przypadkach za całą koncepcję kreatywną odpowiadała agencja K2, a za opracowanie contentu sami influencerzy – naszą rolą było jedynie dobranie do tych działań odpowiednich twórców i odpowiednie ich zbriefowanie. Oby więcej takich kreatywnych kampanii!

Twoja marka też może prowadzić kampanie influencer marketingowe w szybki i prosty sposób!

Skontaktuj się z nami i oddaj wszystkie formalności w nasze ręce. Zobacz jak działa narzędzie do zarządzania kampanią w czasie rzeczywistym i jak w nieskomplikowany, szybki sposób koordynować działania wielu influencerów na kilku kanałach jednocześnie.