Wiosna w Snapstars! Nowe stawki za kampanie influencerskie

Naszą największą ambicją w Snapstars od zawsze było upraszczanie sposobu rozliczania kampanii influencer marketingowych. Wraz z nadejściem długo wyczekiwanej wiosny i w odpowiedzi na stale zmieniający się ekosystem mediów społecznościowych zdecydowaliśmy o wprowadzeniu nowych stawek – jeszcze bardziej przejrzystych, a nie mniej niż do tej pory atrakcyjnych, zarówno dla marketerów, jak i influencerów.

Bolączką niezmiennie charakteryzującą tę dziedzinę marketingu – wykorzystanie potencjału kreatywnego i zasięgowego twórców internetowych w komunikacji marek – jest duży poziom dowolności w stawkach dyktowanych przez różne zajmujące się nią podmioty, jak i samych influencerów. W efekcie, za określony zakres współpracy i świadczeń marketer otrzyma inną wycenę w jednej agencji influencerskiej, inną w drugiej, zupełnie inną w MCN’ie lub na self-service’owej platformie, a jeszcze inną bezpośrednio od twórcy lub jego managera. Sprawy oczywiście wcale nie ułatwia różnorodność możliwych form publikacji i wykorzystywanych kanałów, z których każdy w inny sposób definiuje i raportuje dane dotyczące zasięgów i wyświetleń. Nie powinno się to natomiast stawać wymówką dla – nierzadko zuchwałej – spekulacji stawkami.

W Snapstars od samego początku naszej działalności posługujemy się stałym, bazującym na estymowanym zasięgu, a jednocześnie nieograniczającym kreatywności, cenniku. W tym modelu wartość kampanii jest kalkulowana na podstawie wybranego kanału (lub kanałów) komunikacji oraz obszerności poszczególnych publikacji. Nie odgrywa dla nas roli liczba, ani “kaliber” zaangażowanych do kampanii influencerów.

Natomiast olbrzymią wartością dodaną dla marketera, który decyduje się na współpracę z nami, są nasze kompetencje kreatywne, strategiczne i wzorowy client service. W ramach realizacji kampanii nie tylko dobierzemy do zadanego briefu najlepszych influencerów, ale przygotujemy też mini-strategię akcji wpisującą się w szersze działania marki w innych mediach oraz wypracujemy przykuwające uwagę użytkowników kreatywne pomysły na publikacje influencerskie. Bez dodatkowych kosztów!

Co ciekawe, lwią część tak skalkulowanego wynagrodzenia za daną kampanię przekazujemy samym twórcom, co sprawia – w połączeniu z mocnymi koncepcjami kreatywnymi na kształt akcji – że influencerzy pracują z nami tym chętniej i dostarczają nam naprawdę jakościowy content. Z resztą – oceń sam(a). Spróbuj odgadnąć, które z poniższych zdjęć dla tej samej marki pochodzi z “naszej” kampanii.

 

Przygotowania do piątkowej imprezy już trwają 🎈 Czeka mnie super imprezowy piątkowy wieczór ze znajomymi, warto mieć ze sobą prezerwatywy, gdyż zapobiegają przenoszeniu chorób wenerycznych, o tym trzeba pamiętać! 👌 #FunnySexyFriday #durex #randkujzdurex #zabezpieczajsie

Post udostępniony przez Jakub Krawczyński ’98 (@jakubk75)

Kochani 🤘🏻 doskonale wiecie, że wszystko jest dla ludzi. Piątkowa randka nie musi kończyć się na samym wyjściu – jednak najważniejsze jest to, aby dbać o swoje zdrowie i zabezpieczenie. Szanujmy i dbajmy o siebie wzajemnie. Używanie prezerwatyw pomoże Wam uniknąć niechcianych chorób, które niepostrzeżenie mogą zniszczyć Wam przyjemność. Trzymajcie się! 🔥✔🔥 #FunnySexyFriday #durex #randkujzdurex #zabezpieczajsie

Post udostępniony przez Krzysztof Adamek (@krzysztof_adamek)

Chcesz poznać nasze stawki? Chcesz sprawdzić czy naprawdę jesteśmy tacy mocni, jak deklarujemy? Wyślij nam brief na kontakt@snapstars.pl – nie musi być wcale szczegółowy i bardzo konkretny, bo sporo wypracujemy przecież dla Ciebie my! Chętnie wpadniemy też na spotkanie i w cztery oczy (lub więcej!) opowiemy dlaczego warto z nami współpracować, pokażemy case studies, zademonstrujemy nowości. Nie czekaj – pisz.