W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność zrealizowania pierwszej kampanii z udziałem influencerów dla internetowej księgarni Literia.pl. Celem akcji była promocja zbioru książek znanej polskiej autorki – Olgi Rudnickiej.
Książki Olgi są niezwykle wciągające, pełne poczucia humoru oraz pozytywnej energii. Kto czytał, ten wie – a kto nie czytał, ten powinien jak najszybciej to nadrobić!
We współpracy z Grupą Onet zaangażowaliśmy do kampanii sześć influencerek, które na swoich profilach często opisują przeczytane książki oraz mówią głośno o tym, że czytanie jest ważne i fajne 🙂 Nie były to więc osoby przypadkowe, a starannie dobrane jako wiarygodne.
Influencerki, każda na swój wyjątkowy sposób, pokazały na profilach pierwszą część książki “Natalii 5”, krótko ją recenzując i zachęcając swoich swoich obserwatorów do zebrania całej kolekcji Olgi Rudnickiej. Każdej instagramowej publikacji towarzyszyło też instastory.
Takie fotki powodują, że chcemy się natychmiast wylogować z fejsa, wyciszyć telefon i pochłonąć lekturę od deski do deski za jednym razem!
Jeśli szukasz twórców internetowych, którzy w wiarygodny i atrakcyjny sposób wzmocnią komunikat Twojej marki, a nie będą tylko pustym dobudowaniem zasięgu, koniecznie skontaktuj się z nami. Nie tylko dobierzemy do Twojej kampanii idealnych influencerów, ale pomożemy też w jej stworzeniu od podstaw, opracujemy koncepcje kreatywne na publikacje, zapilotujemy wysyłki i zrobimy jeszcze kilka innych rzeczy, które sprawią że Twoje życie będzie łatwiejsze. Pisz do nas na kontakt@snapstars.pl