Kultowa marka już w Warszawie! Długo wyczekiwanemu otwarciu towarzyszył ogromny buzz w social media oraz… gigantyczna lecz pełna entuzjazmu kolejka przed sklepem.
To już trzeci raz, kiedy zostaliśmy przez IPG Mediabrands zaangażowani w promocję otwarcia butiku marki Forever21 w Polsce. Tym razem padło na Warszawę i Złote Tarasy. F21 w Tarasach? Modowy must have i must be!
Dwie wytypowane wspólnie z Klientem i agencją instagramerki modowo-lifestyle’owe, Pola Bogdańska i Patrycja Banaś, miały za zadanie zainteresować swoje fanki otwarciem butiku marki oraz jej produktami. Na swoich profilach pokazywały stylizacje złożone z ciuchów Forever21 i zapraszały do wzięcia udziału w konkursie, który towarzyszył wydarzeniu, a dzięki któremu młode fanki marki miały okazję zgarnąć voucher i tym samym ominąć kilometrową kolejkę klientów oczekujących w dniu otwarcia pod sklepem przed godziną 11:00. Dodatkowo Pola i Patrycja pojawiły się na wydarzeniu w roli VIP-ów, relacjonując wszystko na swoich kanałach socialowych.
Kolejne otwarcie sklepu Forever21 już wkrótce! My już planujemy wizytę 🙂