Przygoda z Happy Socks trwa – relacja z otwarcia sklepu, content olimpijski.

W sobotę byliśmy w Krakowie – co prawda nie na Światowych Dniach Młodzieży, ale na wydarzeniu równie kolorowym i radosnym. Na globalnym snapchatowym kanale Happy Socks (TheHappyCrew) przeprowadziliśmy relację z otwarcia ich nowego concept store’u.

12819203_10156687946490602_8514945065142484721_o

Sklep mieści się na zacisznej, choć będącej w samym sercu Starego Miasta, ulicy św. Tomasza, pod numerem 21. Obecnie jest jednym z dwóch oficjalnych punktów Happy Socks w Polsce. Na otwarciu nie zabrakło ani uśmiechów gości z całego świata, ani orzeźwiających napojów (a było gorąco!), ani słodkości.

Nasze story opowiedzieliśmy w 26 snapach (zarówno statycznych, jak i video), które średnio obejrzało prawie 1000 widzów, przy maksymalnej liczbie odsłon 1500 na jednym snapie. Oto jak wyglądała nasza relacja:

To nie pierwszy raz kiedy pracujemy z tą pochodzącą ze Szwecji marką – cieszy, że już po raz kolejny zwraca się do nas z briefem dotyczącym contentu na Snapchacie. Sobotnia relacja z Krakowa to nasza trzecia wspólna akcja, czwartą będzie dwutygodniowe “studio sport”, jakie będziemy prowadzić na Snapchacie TheHappyCrew podczas zbliżających się igrzysk olimpisjkich w Rio.

Twoja marka też może wykorzystać potencjał aplikacji z duszkiem!

Chciałbyś, aby miała własny kanał z wyróżniającymi się treściami? A może wolisz, aby pojawiała się na snapach zasięgowych twórców internetowych? Jesteśmy ekspertami zarówno od contentu, jak i kampanii influencer marketingowych, i z przyjemnością skroimy dla Ciebie ofertę na miarę!