Kiedy kilka dni temu ludzkość (no dobra, może nie ludzkość, ale europejscy użytkownicy Snapchata na pewno) z zapartym tchem śledziła odliczanie do ujawnienia kolejnej lokalizacji, w której pojawi się wypełniony Spectaclesami Snapbot, mając wielką nadzieję, że tym razem będzie to Londyn (ostatecznie padło na Chicago)…
…szeregowy pracownik Centrum Wysyłki Międzynarodowej eBay w USA wyliczał, który to już raz jakiś wariat na drugim końcu świata kupuje na aukcji zdecydowanie zbyt drogie okulary słoneczne w przezroczystej tubie z dołączonym tęczowym paragonem.
Jednym z tych wariatów byliśmy my. Ale uwierzcie nam, na punkcie tych okularów można zwariować. Zdecydowanie dorastają do swojej legendy – wyglądają super, działają bez zarzutów i dają mnóstwo frajdy. Ostatnią rzeczą, w której tak mocno i tak szybko się zakochaliśmy był chyba… Google Glass Snapchat 😉 Już nie możemy się doczekać pierwszej spectacularnej kampanii z ich użyciem! Zatem…
Marketerze! Nagramy coś, wierzę.
Wolne ręce, łatwość nagrywania, punkt widzenia pierwszej osoby, “okrągłe” video – dla kreatywnych głów takich ja Wy wymyślenie koncepcji na content, aktywację czy całą kampanię bazującą na cechach Spectacles nie będzie problemem. Tym bardziej, że w zestawie z okularami oferujemy Wam nasze tęgie głowy, doświadczenie i know-how w zakresie tworzenia contentu na Snapchacie i influencer marketingu.
Nie zaszkodzi też zainspirować się pierwszymi takimi realizacjami ze świata.
Kanał telewizyjny Esquire już w listopadzie wykorzystał Spectacles do promocji swojego nowego, traktującego o motocyklach programu Wrench Against The Machine. Niejeden użytkownik poczuł wiatr we włosach oglądając nagraną za pomocą okularów nocną przejażdżkę na motorze.
Równie szybka w zagospodarowaniu nowej technologii była agencja producenta słodko-kwaśnych żelków Sour Patch Kids, która przygotowała zakręcony przepis na ciasteczka z żelkami.
Pierwszym podmiotem, który reklamowo wykorzystał Spectacles w Azji był oddział globalnej marki modowej American Eagle Outfitters z Hong Kongu. W ramach świątecznego rozwinięcia kampanii #WeAllCan lokalni muzycy, skejci, parkourowcy, filmowcy i youtuberzy za zadanie dostali pokazać za pomocą snapowych okularów kreatywną siłę drzemiącą w pokoleniu millenialsów.
10. stycznia miała miejsce 73. ceremonia wręczenia Złotych Globów. Fani oficjalnego sponsora gali, L’Oreal Paris, mogli oglądać ją – niemal dosłownie – oczami trójki ambasadorów marki, których wyposażyła ona w Spectacles. Blask fleszy na czerwonym dywanie, słuchanie żartów Ricky’ego Gervaisa z trzeciego rzędu przed sceną, rozmowy i plotki z gwiazdami za kulisami – w ten wieczór nie dało się być bliżej akcji!
Nie czekaj – bądź jednym z pierwszych brandów w Polsce, który zrealizuje kampanię z wykorzystaniem supernowej technologii. Napisz do nas i razem zrobimy coś naprawdę fajnego!