Extra cienkie, sezamowe czy o smaku cebulki? Teraz możesz dopasować smak paluszków nie tylko do swoich kulinarnych upodobań, ale także do okoliczności!
Razem z agencją Liquid Thread zajęliśmy się organizacją wolnego czasu naszych influencerów 😉 Zachęciliśmy ich do tego właśnie Paluszkami Lajkonik, które są idealną przekąską na każdą okazję.
Trzy smaki – trzy grupy influencerów! Do akcji zaangażowaliśmy influencerów parentingowych (smak sezamowy), bardziej szalonych i imprezowych (smak cebulki) oraz lubiących spędzać miło czas w domu (extra cienkie).
Głównym założeniem kampanii było zwrócenie uwagi rożnych grup odbiorców na występowanie kultowej przekąski w różnych smakach, tak by każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie! Osoby, które podjęły się zadania pokazali, że paluszki pasują nie tylko na imprezę, ale także są świetną opcją na przekąskę podczas zabawy z dziećmi, czy nawet podczas spaceru!
A może także Ty chciałbyś pokazać swój produkt w nowym świetle lub wzmocnić jego pozycję na rynku? Skontaktuj się z nami, a stworzymy dla ciebie kampanię, maksymalnie wykorzystującą potencjał kreatywny i zasięgi twórców internetowych!