Pod koniec sierpnia mieliśmy okazję wznieść #NajwiększyToast jedną z najpopularniejszych szkockich whisky single malt – Glenfiddich.
Wybrani przez nas twórcy pokazali jak wiele okazji jest do świętowania!
Wraz z agencją Walk, wysłaliśmy influencerom do degustacji popularną, 12-letnią whisky. Ich zadaniem było zrobienie zdjęcia przedstawiającego wzniesienie #NajwiększegoToastu oraz zaproszenie swoich obserwatorów na trwający wówczas Festiwal Whisky w Jastrzębiej Górze.
Do kampanii zaangażowaliśmy eleganckich dżentelmenów oraz znanych muzyków takich jak: Piotr Zioła, W.E.N.A. oraz Miuosh. Wszyscy idealnie wpisali się w ponadczasowy content Glenfiddich a cała akcja była niezwykle udana 🙂
Jeśli chcesz aby publikacje wyglądały naturalnie i jakościowo, wyślij nam brief a my dobierzemy osoby, które idealnie pasują do Twojej marki!