W kwietniu swoją premierę miała kolejna część przygód Avengers’ów “Wojna bez granic”, a my stanęliśmy przed kolejnym super wyzwaniem! Jak zrealizować kampanię z udziałem influencerów mówiącą o produktach, które nie istnieją w realnym świecie?
We współpracy z domem mediowym PHD Rocket przygotowaliśmy kampanię angażującą znane, lubiane influencerki, które mają poczucie humoru i duży dystans do siebie! Zadaniem dziewczyn było nagranie Instastories zachęcającego do wejścia na dedykowaną filmowi stronę www.kamieniemocy.pl gdzie można było zobaczyć i “kupić” wszystkie wymienione poniżej kamienie. Po kliknięciu na dany sygnet niespodziewanie włączał się zwiastun filmu co było bardzo oryginalnym i przyciągającym uwagę pomysłem. Następnie każda z influencerek opublikowała zdjęcia nawiązujące do nazw oraz mocy kamieni:
Pierwszym z nich był Teserakt, który odpowiadał za podróże i przenoszenie się w czasie. Kolejny to Eter, który pomagał uporządkować cały domowy chaos. Następne z magicznych kamieni to Berło, za pomocą którego każda z dziewczyn mogła przejąć kontrolę nad umysłem swojego chłopaka lub przyjaciółki oraz Oko Agamotto które odpowiadało za wymarzoną i wyśnioną pogodę 365 dni w roku.
Cała kampania miała bardzo pozytywny wydźwięk. Jednym zdaniem – dziewczyny spisały się na medal!
Naszą supermocą w Snapstars jest realizacja superkampanii influencer marketingowych – od strategii, przez koncepcje kreatywne, po dobór idealnych postaci.
Pisz w czym możemy Ci pomóc na kontakt@snapstars.pl