Pod koniec października swoją premierę miała kolejna część marvelowskiego hitu: “Thor: Rangarok”, a my stanęliśmy przed wyzwaniem. Fanami wszystkich produkcji Marvela w większości są mężczyźni – jak zatem zachęcić płeć piękną do pójścia na seans?
Pokazaliśmy, że nie tylko w superbohaterach drzemie siła, a młot Thora potrafią udźwignąć także dziewczyny! We współpracy z domem mediowym PHD Rocket przygotowaliśmy kampanię angażującą znane, lubiane i piękne influencerki. Zadaniem dziewczyn było wykonanie “codziennego” zdjęcia typu selfie lub essential. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to, że na każdej z publikacji musiał pojawić się niecodzienny element – młot Thora! Każda z influencerek zrobiła fantastyczne zdjęcie z przymrużeniem oka oraz zaprosiła swoje fanki na pokaz przedpremierowy, na którym również się pojawiła.
Efekty kampanii? Bardzo pozytywny odbiór publikacji ze strony fanek i armia kobiet, która ruszyła do kin, by zobaczyć przystojniaka Chrisa Hemswortha w roli głównej.
Naszą supermocą w Snapstars jest realizacja superkampanii influencer marketingowych – od strategii, przez koncepcje kreatywne, po dobór idealnych postaci. Sprawdź nas – nie zawiedziesz się! Pisz w czym możemy Ci pomóc na kontakt@snapstars.pl